10:18

Domowa oliwa smakowa

Wiele razy zastanawiałam się czy kupić aromatyzowaną oliwę bądź olej. I zawsze odstraszała mnie cena niestety. Postanowiłam, że wykorzystam oliwę i dodam do niej zioła. Mój wybór padł na czosnek i chili.
Myślę, że oliwa będzie na tyle ostra że przyda mi się do sosów, bo mam zamiar jeść częściej sałatki. 
 



Składniki :
  • * szklanka oliwy 
  • * 6 ząbków czosnku 
  • * papryczka chili 
     
Przygotowanie :
Podgrzać oliwę. Do słoika bądź butelki wrzucić obrany czosnek oraz papryczkę chili bez pestek. Zalać ciepłą oliwą i zostawić do wystygnięcia. Zakręcić słoik. Przechowywać w zaciemnionym miejscu np. kuchennej szafce.

Domowy Wyrób

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. kobieta zmienną jest :) miało już nie być zmian ale ciągle coś mnie kusi :) dziękuję !

      Usuń
  2. Super pomysł z tą domową oliwą, można robić różne ciekawe wariacje smakowe, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze z bazylią zrobię :) i suszonymi pomidorami :)

      Usuń
  3. Polecam oliwę z bazylią i czosnkiem - można ją zajadać z chlebem, sałatkami czy używać do spaghetti :) z ostrą papryczką też zrobię! Super :) od 16ego sierpnia organizuję akcję na Mikserze dotyczącą oliw smakowych - zapraszam do udziału! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bazylię zjadam z krzaczka :) taka mi smakuje najbardziej :) dziękuje za zaproszenie :)

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger